Work

Inatt ska jag jobba. Min sista helg hos den tjejen. Sedan ska jag gå på bemanningen tills jag flyttar till Göteborg. Ska bli mycket intressant. Höm... Bara för det så kommer jag säkert inte få så mycket jobb på bemaningen, därför hade dessa fyra nätter i månaden passat väldigt bra, ibland blir det åtta nätter. Hmm, men jag får försöka lösa det ganska bra!Ska gå rut 21,00, till dess vet jag inte vad jag ska göra. Har varit hemma i en vecka u och känner att jag måste utanför dessa dörrar!Kram på er, så hörs vi antingen senare ikväll eller i morgon! Om jag somnar hos henne inatt så går jag hem vid 06,00-tiden i morgon, och ska då försöka att inte gå och lägga mig. Fast även om jag har piggnat till så kommer jag säkert att gå och lägga mig, bara för ATT! Eller om jag e vaken och stannar där tills typ 5 då det kanske är dags att gå hem... Vågar inte gå hem halv tre på natten för då är väl folk påväg hem från krogen! Höm.. fast iof, det kan kännas skönt att se lite ungdomar hellre än att ma går heeelt ensam. Aja, vi får se..Kram !