Bloggpaus ?

Har inte bloggat på flera dagar! Men även jag behöver andas ibland. Specielt nu när skolan har böjat. Kände att jag ville få det att funka nu. Rädd för att allt ska gå åt helvete. Verkligen åt helvete. Kan ju dra dagarna lite snabbt. Första dagen hände inget specielt.  Alla i klassen fick damp på att Lena bara babblade om samma saker om och om igen. Tro mig, hon är hemsk. Även har jag valt att tillbringa varje torsdags eftermiddag med henne. Hahaha-läxläsning. Go for it! Ja sen lagdag det sög. Men hade ju Nadja som gjorde det bättre :) Ja idag är det ju månag och även den tuffaste dagen på schemat. Men ganska soft idag iaf. Trots allt. Kommer nog inte blogga på några dagar. Måste få ordning på lite grejer. Men igår kväll somnade jag glad för första gången på riktigt länge. Då menar jag riktigt glad. För nu, nu är vi tillbaka. Nu ska jag duscha och ta hand om mig, -love Imorgon stannar jag efter skolan för Alex ska sola