gay or not, who cares..

Eftersom alla andra lägger ut denna bild och är så arga över det så kände jag att nu var det min tur att också göra det och säga vad jag tycker och tänker. Och jag kan börja med att säga att det är helt sjukt, att det finns vissa människor som lärsmå barn att tycka så här "Bögar är dumma" det är ju så in i helvete sjukt så man blir ju rädd. Jag förstår inte hur man självorkar gå runt och vara arg och ha så mycket emot homosexuella och bisexuella? det är ju bara dom som gör det som lider av det själva, inte vi andra. Att man orkar slösa sitt liv på att vara emot detta? det fattar jag inte, och inte alla andra heller..Det lär ju vara nå som är fel alltså, man lär ha väldigt lågt IQ om man orkar hålla på så här. Herregud vi är väl människor vi också oavsett vad man tycker om för något, det är inte direkt vi som har valt vad vi ska tycka om, utan man föds till det och så är det bara. Det är ju tur att det är ett fåtal som är emot sånt här, alla andra lär ha fattat bättre och har något innanför pannbenet. Jag säger bara en sak, vill man vara bra föräldrar åt sitt barn som har någon annan läggning än heterosexuell så ska man fan inte vara emot det, man ska älska sitt barn oavsett vad? kan ni inse eller? ni där ute, som har emot sånt här.. tur att det inte är många alltså. Utav alla jag känner så har bara en person tagit illa vid detta och frågat mig "Varför ska man vara annorlunda?" ja du, vad ska man svara på denna sjuka fråga. Vi lever inte på 1800-talet längre, vi är inte fast längst ner djupet av alla tusentals normer. Vakna upp och se er omkring att vårat samhälle ser ut så här nu och inte är det nå fel med det. Bara för att vissa tycker illa om det här så ska vi som har annan läggning förändra oss eller? nej tack, man är som man är och så är det bara. Sedan sa samma person "Du har ingen erfarenhet av att vara homosexuell" vadå erfarenhet? måste man ha en erfarenhet, nej man vet lika bra som alla andra.. det är precis samma sak. Man behöver ingen erfarenhet för att kunna bli kär i en av samma kön och vara med en av samma kön.  Man känner väl vad man dras till och inte dras till eller hur? Det finns inget som fel på någonting, alla ska vi kunna acceptera varandra. Samma person är man hela tiden, bara att man tycker om något annat när det gäller kärlek.Min kära mamma sa en gång "jag märkte redan när du var 11-12 år" http://existenz.se/out.php?id=14058Titta in på denna sjuka sida, hela deras gästbok är full med en massa dumma kommentarer mot detta. Folk skriver att dom ska anmäla sidan osv, och ja tack gör det! hoppas det går igenom.. för det här är vansinnigt, nog för att dom har pratat mycket om sidan på radio och bara sagt att det är ett skämt.Heterosexuell, Homosexuell, Bisexuell, Transexuell, Assexuell, Metrosexuell.. Titta så många olika det finns, så varför måste alla vara lika?Det är inte man själv som väljer vilken sexuell läggning man har.Hoppas ni lärde er något av detta blogginlägg.