youcansitbesidemewhentheworldcomesdown

Har suttit hela kvällen och kollat på ef's hemsida och gjort test, läst berättelser (man får nästan ryskänslor när man läser dom) och annat. Jag är grymt taggad på att gå ett år på high school som utbytesstudent när jag har gått ut nian. Hade faktiskt varit riktigt roligt, eftersom jag har en "förkärlek" till USA även fast jag itne varit där men ändå. Så ja, ville mest bara skriva av mig, och det är väl ungefär vad jag har gjort i eftermiddag nu ska jag nog joina Joel framför tvn, har gjort bort engelskainlämningen så nu har jag INGEN läxa i veckan. puh!! Riktigt skönt. Och det är bara 38 dagar kvar till julafton. Jag vet att jag tjatar om hur fort tiden går men den gör verkligen det. Jag har faktiskt snart gått ut min halva tid i högstadiet, och jag har endast 1½ år kvar tills jag har gått ut grundskolan, snart kommer jag väl sitta i min gungstol med en stickning och tänka tillbaka på mina bästa dagar. Jag erkänner det skrämmer mig faktiskt. Take care!