BLOGG.SE?

      Hej! Är så fruktansvärt jävla trött på devote nu alltså, eller jag är brutalt trött som min kära klasskamrat skulle sagt då hennes favorit ord är brutalt, söten. Iallafall, det går iallafall inte att ladda upp bilder, bara endel. Och om dom ska gå att ladda upp måste jag printa bilderna beskära dom och sen funkar det. Och då blir kvaliten sämmre, tex bilderna ovan. Och sen när man ska lägga upp bilderna, måste man alltid börja med den bilden som man vill ha längst ner, sen näst längst ner osv. För bilderna lägger sig hela tiden så den jag lägger in först hamnar sist, blir gaaaaaaaaaaalen.     Funderar på att byta till blogg.se istället. Har ju inget att förlora direkt då jag inte tar bloggandet så seriöst längre, som jag gjorde förr då jag kände mig tvingad att blogga minst fyra gånger om dagen och då jag även hade lite läsare, men orkar inte hålla på längre. Så bloggar för min egen skull nu istället för andras.