FRÅGESTUND - S V A R E N

TACK FÖR ALLA FRÅGOR, SKA FÖRSÖKA GÖRA SVAREN LITE ROLIGARE OCH LÄGGA IN BILDER HÄR OCH VAR SOM PASSAR TILL FRÅGAN, hoppas ni läser för detta tog väldigt lång tid att göra för devote var jätte segt också, haha pussVad fotar du med för kamera? Jag fotar med en canon, lite bättre digitalkamera, men vill ha en system! Hur länge har du bloggat? I vår någon gång, blir det 1 år. Vilka butiker köper du mest kläder i? Monki, bikbok, h&m, ginatricot. Det vanliga liksom! Om jag inte är i typ stockholm, då blir det lite annat :)Har du någon pojkvän? Nej.Favorit affär? Det måste nog vara monki!Ämne i skolan? Bild.Plagg? Jätte svårt, men jag älskar tightsen med skinnlappar där fram från mq. Har dom till allt!Om du var tvungen att välja mellan att äta en gammal skrynklig get pung eller gå naken på stan, vad skulle du välja då? Hahah! Jag skulle nog fan ta getpungen! Eftersom alla känner alla i den här stan. Haha vad skulle ni ha tagit?Det bästa och värsta du vet? Det bästa jag vet är iallafall att fotografera. Det värsta jag vet.. finns så mycket. Men en sak, är när folk ljuger för att få uppmärksamhet. (Självklart finns det värre saker.)Någon favorit blogg? Finns så himla många bra bloggar, men jag gillar alla bra foto och modebloggar typ. Vad fick dig att börja blogga? Mina syskon gjorde det. Tyckte det verkade kul!Favorit godis? Är ingen godistjej, haha! Men typ sura grejer.Hur mycket pengar köper du kläder för i månaden? Beror lite på, men kaske 1000.Hur ofta uppdaterar du? Kanske 3-4 gånger om dagen. Men försöker så ofta jag kan/hinner!Hur gammal är du? 14, blir 15 i april!Planer för gymnasium? Blir väl nånting med media tror jag!Vad heter din systers blogg? Har ju två st som bloggar, skriver båda! Juliavictoria.devote.se är mina riktiga syster & Lisamaarias.blogg.se , fick jag på köpet haha ;)Vart har du köpt den där tjocktröjan med usas flagga på eller vad det är haha? På Bikbok!Bloggar du bara för det är kul? eller för att du vill bli något stort typ som kissie ? Haha nej, jag bloggar för jag tycker det är kul att få respons. Och visst skulle det vara kul att bli känd för sin blogg, men inte så som Kissie är känd.Vad är det första du skulle göra om du skulle få prova på att vara en kille, för en dag? Pilla lite. Hahah! Nej, jag vet faktiskt inte. Prova på hur det är att stå upp och kissa kanske?Vilket program använder du när du gör om dina bilder? Photoscape!Tycker du det är skönt att bajsa? Det bästa som finns. Haha vad är det här för fråga?Ska du göra nått speciellt i sommar? Hoppas på koster, annars inget planerat än så länge!Många billiga eller få dyra kläder? Vet inte vad som räknas som dyra, men jag har nog mest billiga tror jag. Är det inte kallt att ta outfitskort utomhus? Jo visst är det kallt, men det blir inga bra bilder inomhus med min kamera!Hur "mycket" väger du, du är jättesmal... Om du inte vill säga kan du väll åtminstonde skriva ditt BMI? Alltså, jag vill inte skriva det. Tycker inte jag är smal. Så hoppar den frågan.Har du bra betyg? Dom är väl okej. Har väldigt höga krav på mig själv, så vill ha högre. Men har typ VG i varje ämne.Är du populär bland killarna? Haha nej. verkligen inte!Har du många kompisar? Vet inte vad som räknas som många. Men dom jag har, är bra.Vad är ett måste i din garderob i vår ? :)) Jeansväst! Som jag faktiskt redan skaffat mig en. Gärna ett par cykelbyxor med. Finns ju så mycket.Vad är ditt drömresemål? Thailand, eller Paris, New York eller nått såndär.Vad är det bästa med bloggen? Eftersom jag har så sjukt dåligt självförtroende, så är det skönt att gå in och läsa alla snälla kommentarer. Betyder jättemycket.Vem/Vilka är dina bästavänner?:) Måste nog säga mina syskon där. Dom är bäst.