THIS IS FRANK

 Jag nu fast nu då. Och snart flyttar jag ytterliggare en gång, fast denna gången till Majorna.((kan tillägga, FAN VAD SKÖÄNT ATT BO SJÄLV!))Fördelar:1.Bestämmer allt själv och om jag vill kan jag äta godis 5 dagar i veckan utan att mamma eller pappa tjatar. 2.När man verkligen vill vara själv (vilket i mitt fall jag nästan alltid vill) när man vill. 3.Kan bjuda hem folk när man vill och har inga tider att passa och har ingen mamma, pappa eller bror man behöver anpassa sig efter. 4. Jag kan bestämma helt själv hur jag vill att det ska se ut hemma hos mig själv. 5. Kan sova när jag vill. (Annars:) 6. har en lägenhet, ett jobb, en pojkvän. Nackdelar: 1. Kostar röv mycket. 2. Jag är inget vidare på matlagning eller överhuvudtaget att ta tag i det. 3. Om man har läskiga eller jobbiga grannar som klagar. 4. 2-handslägenhet.(Annars:) 5. Har över 3,5 år kvar på min utbildning.FRANKSAY, THIS IS FRANKSAY RIGHT NOW