28:e Augusti

Igår blev det utgång. Jag, Matilda, Simone och Ellen förfestade hemma hos Cassandra med några randoms sen begav vi oss ner på slick och skakade rumpa heeela natten. Full och glad men även dum som jag var så gick jag hem själv runt klockan 3, jag skulle gå hem till andreas och karin och sova och naturligtvis gick jag själv fast jag hade lovat att ta taxi, men men. När jag kom dit låg dem och sov men de hade bäddat soffan så där slocknade jag på två röda. Imorse trodde vi egentligen att vi skulle vara lediga men vi var tvungen att åka till skolan ändå till 11 för att "leka med 1:orna och 2:orna", vi hade femkamp och ungerfär hälften utav alla 3:or var bakis, haha fint. Men kvällen var i alla fall kul, lite smått seg nu bara, men snart ska jag och mamma hämta fader på stationen sen får vi se om det kanske blir utgång ikväll också  Klicka på bilden för att komma till nöjesmix hemsida och bilden på oss haha, dåligt risiga brudar!