If friends were flowers, i´d pick you

Detta underbara halsband klär numera min hals varje dag. I lördags när jag fyllde år så fick jag det i present av familjen Dackell, dvs mina kusiner, och jag kan inte säga något annat än att jag verkligen älskar det! visst är det väl superfint? det är roligt att märket inte är så vanligt här för det gör att jag nog är ganska ensam om det, roligt är det också att det ser så speciellt, personligt och handgjort ut. Märket heter "Bjorg" och finns endast i en väldigt exklusiv butik här i Gävle som heter Muskot och som ligger ganska avsides. Jag har även fått väldigt mycket beröm eller vad man ska säga för att det är så fint. Nog tjatat om det, men jag älskar det i alla fall :)  Förövrigt så struntade vi att gå till skolan idag eftersom vi redan fixat praktikplats, vilket är den enda anledning till att vi ska vara i skolan den här veckan typ. Istället har jag och mamma varit på stan hela dagen och shoppat och ätit god mat, nu mot kvällningen var vi så trötta så vi gjorde i ordning te och mackor, tände ljus och bara tog det lungt. Nu blir det nog en film. Puss, godnatt