TRÖTTAST

Är det fler än jag som blivit sjukt trött på sistone? Jag sover hela vägen hemifrån till skolan. Mina ögon vägrar att hålla sig uppe. Och i och med det får jag huvudvärk. Kul, näe! När jag kommer hem så ska jag sova två timmar sen inviga vespan för i år. Drar mig till johannesgården på Valborgsmiddag med lite folk. Mysigt värre! Blir en lugn kväll för mig alltså, eller lugn och lugn. Haha. Kommer nog sova riktigt gott inatt och sen är det full rulle hela dagen imorgon, håll tummarna för att det ska bli fint väder imorgon! Enligt vädret ska det rena hela dagen.. Nu är det textkommunikation, genomgång på att göra plocksidor för veckopress. Jag ska satsa på studenten som tema! Tror jag bytt tema fjorton gånger, så tillsist var jag tvunegn att gå den enkla vägen. Men det blir säkert bra!