220113

  Jag började dagen med en het kopp kaffe för att sen ge mig iväg till Studio Ava i Täby galleria för en ansiktsbehandling. Jag tänkte att det kunde vara ett bra sätt att börja varva ned inför Thailandsresan. Studio Ava är en ganska stor skönhetssalong som har ett brett urval av behandlingar, allt från naglar och hudvård till tandblekning och hårborttagning. Jag gillar verkligen salonger där man kan välja att sätta ihop ett eget paket av behandlingar.   Jag var där för en klassisk ansiktsbehandling som utfördes av härliga Ida. Ida är precis tillbaka på Studio Ava igen efter sin mammaledighet. Min behandling innehöll bl.a rengöring, portömning, ansiktsmask och en lång härlig massage. Efteråt kände jag mig så ren och avslappnad så jag knappt ville gå därifrån.   För er som är sugna att träffa Ida för en behandling så har de just nu ett erbjudande som innebär att om man bokar en ansiktbehandling (valfri) i kombination med en manikyr eller pedikyr får man med sig en härlig neccessär med Decleor produkter (värde 1190:-) hem. Hur härligt?! Ni kan också träffa dem på Allt om Bröllop-mässan nu i helgen.