Dagens ridning: Dressyr

Red dressyr på banan, tänkte bara rida igenom henne lätt men hon gick så himla bra att jag fortsatte. Blev massa galopparbete, öppnor & slutor varvat med skänkelvikningar & samlingar + ökningar. Hon var så himla fin att jag red 1,5 timme + 30 min avskrittning upp till ridskolans stall och ut i skogen en sväng. Nog bästa passet någonsin sedan vi köpte henne för 3 år sedan snart.. Grymt samarbetsvillig och mjuk, bytena tyckte hon var roliga.. Då blev det ett capriolehopp här & där. Vi var båda blöta av svett efter - men OJ sicken pärla till häst vi har!!Börjar med en bild på Sara & Ottilia. Hästen är Sara, hehe.. :)) Ottilia var snäll att fota oss!Bild från ryggen på tränset idag - ingen nosgrimma, 3-delat bett & bettringar.Härlig ridbana va? Detta är bara en liten del av den. I bakgrunden skymtar Amanda & Sammy med vän + häst :)Jag och min fina Sessa! Allting helt omatchat idag, blandning mellan galoppör & 70-talsryttare? ;)Helt okej bild på mig & Yessica.. Fina, fina Sessan!