booooooooi

Jag tänkte att man måste ju skriva lite om boois nu när man har blogg, men till skillnad från alla andra fjortisbloggare så ska jag inte lägga ut bilder på gummiband med fräsiga färger eller skriva om hur coola boois är. Istället vill jag berätta om hur JÄVLA trött jag e på alla booi-bögar som springer runt med sina gummiband på byxorna för att få dem tajta, för man kan ju inte köpa ett par byxor som redan e tajta? NEJ FÖR FAN! och sen finns det ju detta äckliga hår, för man måste ju ha ca 3-4 olika vaxsorter i håret samtidigt annars funkar det ju inte. Men varför inte slicka i ett eluttag så får man ungefär samma effekt. Det här med att killar sminkar sej ska vi inte ens gå in på MEN vill bara konstatera vad jag fått höra från så många: det e inte bögigt att killar sminkar sig! det e snyggt! Ja jag vet inte hur man kan få för sej att smink e till för tjejer och bögar? På köpet så finns alla fjortistjejer som bara äääääääääälskar boois, för det e ju så jävla fräckt! Går man in på bdb så ser man bara massa boois med spunk i håret o fjortistjejer som lägger ut bilder på sin halvnakna kropp. Antar väll att de gör så här för att få uppmärksamhet för att ens föräldrar inte älskar en? Men om nu ens föräldrar får se sin 12-åriga dotter utlagd på internet i bara bh och trosor så blir de säkert stolta, men vad vet jag? Det e ju inne, fungerar väll inte riktigt att skära sej för att få uppmärksamhet längre.. det e ju så jävla 2007! MAN SKA JU VA BOOI NU FÖR FAN! Om detta har jag bara en sak att säga; död åt alla boois! vill inte leva i ett land där man kan klä sej hur som helst. Men dock i ett land där jag får tycka vad jag vill :). Dagens tips: Shuttershades, för booien inom dej. /Anonym