Myspys i det fina vädret!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, men jag är i behov av att skriva av mig! Idag har jag njutit av det fina vädret, vart och köpt en blomma och choklad till pappsen som firades idag och umgåtts med släkten, vilket var riktigt trevligt. Syster och familj gick för ungefär en kvart sedan. Just nu har mitt schema blivit helt fullproppat, vilket jag inte är sååå glad över. Bara den kommande veckan har redan detta in planerat:   söndag: handledarkurs måndag: pappas födelsedag, skola, feriejobbs möte tisdag: skola, prov, möte på umo, möte på sommarjobbet onsdag: inlämning, skola, prov torsdag: skola, friluftsdag 14,30-17,30 fredag: prov? förmodligen möte med skolledningen (aja baja linda) lördag: billys studentfest, emilia 2 år söndag: firande hos syster annika, nicole 4 år   Efter det har jag saker planerade hela sommaren, och ja, det är stora saker som ni senare får veta. Men nu tar jag en dag i taget, så småningom lugnar det väl sig. I sommar ska jag jobba på ett äldreboende i en månad, 10 000kr blir ganska goa pengar att sedan göra av med hihi.   Igår fick jag hem mina köp från nelly.se En kavaj med nitar på och ett par trosor.       Dagens look.   Nu ska jag ut och hjälpa föräldrarna med krattning på trädgården. Chao!