jag hade tänkt..

... Skriva ett långt inlägg men så fick jag reda på en sak precis och all luft gick ur mig.   Helgen har varit glorious, min häst gick 130 med bravur. Han är bäst! Vart i Helsingborg med Singalullaby idag, e.Singspiel. En av galoppörerna som fick en behandling av deras fysioterapeut (kan inte stava det till det men fysioterapi var det iallafall.) Och fick en redig behandling eftersom han ahr dragits med rygg problem sen vi köpte honom i England som 3 åring, han är nu 6 år. Det bhövdes efter som det visat sig mer och mer det sista året och inte fören nu har vi insett att det var så stort som det var och efter behandlingen så var han helt rak, efter att ha varit skev med typ hur mycket som helst. Tänk va lite tryck, el och värme kan göra.     Tyskland känns ganska olustigt just nu då jag precis fick reda på hur mkt hela kalaset kommer kosta med resa ner med häst och så. 8000 :- en väg. alltså 16 000 tur och retur. Vi har inte dom pengarna, eftersom sadeln precis kostade lika mycket. jag kommer itne ens jobba för lön utan träning, och hur kul är det utan min egna pärla? just nu suger det. Känner ärligt talat inte för att åka ner för mat och säng när den enda jag egentligen vill rida på är hemma. För det är ju han och jag som skall utvecklas inte jag och någon annan häst. Jag som hade planer, kändes så himla bra. Men vart gick dom planerna nu? upp i rök! just nu vet jag ingenting, vi får se vad som händer.             Singalullaby idag.