obay me, please?

asså det går så jävla bra nu, eller ja.. Det gjorde fram till igår när Aero står med ben som en trästock och ordentligt halt. Trodde jag skulle gå sönder innefrån eftersom jag hade räknat med att kunna tävla i helgen. Men, nej så blev det inte. Han var svullen i bägge fram idag, men vet inte om det beror på att han var lindad och stått inne hela dagen så jag kylde, skrittade honom för hand och la på kyllera så jag hoppas det lagt sig lite till imorgon iallafall. Kummin dock mår som en lärka, är hur fin som helst att rida just nu och livet leker för henne.   Det gör även mitt liv efter att jag nu börjat på mitt nya jobb, House of Ports. Jobbar som säljare och säljer it och juridiska tjänster vilket är sjukt utvecklande och kul. Älskar jobbet och dessutom välbetalt, kan de bli bättre?   Hur det ser ut från kingen, ja... hoppas ingen har svindel!