Vad jag gjort under en tid!

Hade första myskväll på altanen med frukt & choklad. Hade även mycket i skolan som det fortfarande är... Sa hejdå till konståkningen! Bestämt att jag inte ska fortsätta till nästa säsong tyvärr.. ett svårt beslut.  En rolig kväll med massa goa människor :))) Umgåtts mycket med mina vänner överallt och ingen stans. Varit på fotbollsläger i Falkenberg, jättekul hade vi!! Grillade första gången med mamma & pappa. Även haft många sköna timmar i sängen framför gossip girl ;) Min syster fyllde 20 år!! och hon är nu hemkommen från sitt arbetande i sälen. Inte ensam i huset längre :D En lokalfest med massa olika folk! Jättekul när det anordnas sådant tycker jag :) Lovisa, Lisa och Bella fyllde 18 år och hade feest! Bra väder, super god mat, roliga lekar och mycket fina människor gjorde att det blev en himla bra 18 år fest!! Valborg firades såklart med cheyerna ;) älskar dem <3 Bokat en resa med mina bästa cheyer till Rhodos i sommar!! wiiiho kommer bli så kul där :DD Denna vecka har jag hälsat på mormor & morfar på landet. Idag har jag varit i jönköping och shoppat!! (ny kofta på bilden ;))   Gjorde denna åt er så ni vet vad jag håller på med! För hade tänkt att börja småblogga lite, hehe hoppas jag!    //imorgon är det jobb & fotbollsmatch som gäller, godnatt!!