Effektiva dagar

Japp, denna veckan har vi fått gjort mycket!   Måndag: Fixat och ordnat med tavlor, inredning mm   Tisdag: Rensade ur källaren, sorterade flyttkartonger i det som ska slängas och det som ska upp på vinden   Onsdag: Fick nya soffbordet levererat (!!!). Tog mig drygt 2timmar att bygga ihop, sjukt klyddigt. Slängde skit på tippen. Åkte till Zackis andra lägenhet som ligger till försäljning nu och hämtade lite flyttkartonger från källaren där som Zacki snällt fick sortera, ett par slängapåsar och någon flyttkartong till vinden.    Torsdag: Varit ute på en 3km runda  Men nu ska jag slänga på mig kläder och springa ner till Triangeln och köpa massa fotoalbum. Hittade alla mina foton som jag framkallade för ett par år sen och vill inte bara slänga upp dom på vinden nertryckta i en låda. Fick sms av Zacki att han var astrött idag och att det var soffan som gäller.... Hmm! Så det blir nog inte så mycket gjort idag.   På tal om foton så beställde jag hem fler  foto igår. Foton från de senaste åren så ska bli grymt kul att kolla på och sätta i fotoalbum när de kommer             Update: Yes! Zacki skickade igen och skrev att han fått ny energi efter lunch så nu blir det tippen igen idag, en sväng inom Zackis kära mor för att lämna överblivna golvlister och lite saker till hans syster.