En ny start, ett avslut på en resa

En helt underbar Turkiet-resa med min kära mor,  en helt underbar helg med ett träningsläger med mitt kära lag! Jag känner inget annat än att motivationen är  tillbaka och att detta var det jag behövde just nu. Nu hoppas jag bara att det ska bli bra mellan oss också, på tisdag kommer du hem igen. Då är frågan om vi ska fortsätta eller om vi ska sluta där vi var. Men som det lät på dig i fredags så ska vi fortsätta, men nu får tiden avgöra. Som sagt har haft en  underbar vecka och en underbar helg så nu kan inget gå fel.  Hur det än kommer bli mellan oss så kommer jag ha stöd och det känns så fruktansvärt bra!         Det glädjer mig att se skillnaden på bilderna. Även om ni inte ser det så är det en resa jag gjort både fysiskt och psykiskt. Att ett år kan förändra så pass mycket är jag chockad  över, jag är så glad att jag klarat det. Jag kan även idag säga att jag är glad att jag gjorde denna resan! För den får mig att inse att jag mår så pass mycket  bättre idag och är så pass mycket starkare idag än då. Jag har lite mer självförtroende, lite mer självkänsla. Jag har en bra bit till att vandra innan jag är nöjd, innan jag är där psykiskt men varje dag är en ny dag och varje dag har en möjlighet!  Jag ska dit jag vill! Jag ska vinna över det som jag en  gång trodde var omöjligt! Jag ska bara klara av det ! Utan min familj och mina vänner hade jag inte varit där jag är idag! Så stort tack! Och big Love!     xoxo  Linaep