De sista timmarna

ja då imorgon börjar då skolan. BLÄÄH! men lite kul blir det i varje fall när man får träffa alla kaverin! Igår var det släktträff med alla en miljon små småkusiner. Rätt kul faktiskt! Igår var det sista ute kvällen i friheten, som firades med massa kuliga människor på Pattisen. Ja, och sen i förrgår så var det lite oklart så det blev uteslashLSP men kul var det i varje fall! Lackade nyss mina naglar i en kiva rödig/ljusrödfärg.Skall till standen med Panda och ett komppani för att katcha lite sol. Och sedan skall jag oxå till stallet såklart oxå och treffa min ällskade sköthäst<33! Skall oxå få några nya skötgrejjor/täcken/bindlar vet ännu ej, det är min släkting som ska ge lite nya grejjor:D!    ja nu skall jag sluta babbal och tack att ni årkade läsa detta lång inlägg!     Tyvärr hänger inte podin med för den är död(utan batteri)