HUR SKALL JAG KLARA PRESSEN??

  gammal bild från Thailand. Miss those days!     Geggan sket sig fullständigt hade hoppats på en att jag iaf skulle kunna skriva en nia men mräkte att det blir nog en 8 troligen fan. Jag hatar det här.... Nåja imorgon har vi massor av olika saker: vi har ekonomiprov (MAOL) så man måste inte läsa till det och det höjer bara sänker aldrig, matta föhör som jag har pluggat på nu hela kvällen och riksdagsbesök. Huh hur skall jag klara det? Som tur har jag underbara vänner och en underbar pojkvän som förjoppningsvis stöder mig ;D! Och på fredagen blir det innebandyturnering för sjuorna och på kvällen Hugerspelen premiären och efter det så är det ännu öppet om vad som händer! Dessutom så har det blivit jätte varmt, har tänkt på att ta fram cykel på trosdagen så att jag cyklar hem från skolan på fredagen chiill!! Ajo skall dessutom till frissan imorgon och skall då klippa bort alla mina hemska toppar ca. 7 sentimeter och sedan setta mycket och tätt med blonda ränder men  nu tillbaka till boken so long!