MONDAY IM IN HATE

    Har glömt att berätta att jag städat ur mitt skåp och satt in så många skor som möjligt att rymmas. Har nog mera än det här men bara dessa rymdes i skåpet!    Friday Im in love motsats. Nu är det måndag alltså den horilaste dagen i skolveckan. Fick dessutom veta att jag har geografi prov på onsdagen, det skulle ju inte skada om läraren skulle kunna säga lite tidigare vahvah?? Så det blir ingen ridning i dag, snyft, utan bara provläsning, blääh. En sak som är plus som jag fått veta att vi på stallet kommer att få en manesh och ett nytt stall. Vet inte när men dom börjar säkert om några år först och jobba, men ändå tänk nu hur bra det blir!    Så nu har det blivit mycket gegga läsning och boken ropar fortfarande efter mig och jag tror att jag tar ännu en titt igen vad som står där. Vi har som t.ex. stenar. JAG KOMMER INTE ATT SPENDERA HELA MITT LIV ATT TITTA PÅ STENAAR, jagg vill inte veta tack!:D okei men nu sticker jag. Ciao!