Stockholm idag, imorrn New York

Halluu!   Förrgår och igår spenderades i örebro med mina underbara vänner, jag är lyckligt lottad som får omge mig med människor som är så härliga och omtänksamma, ni är bäst! Idag har jag packat, packat om och städat. Min familj ska ju också åka bort imorrn så hela vårat hus är upp och ner nu, alla springer runt och letar efter det som de ska ha med sig. Själv är jag ganska klar, har bara lite smått att packa ner. Är sjukt taggad men också nervös, jag har ju flygit ganska mycket förut men nu är det första gången som allt ansvar är på mig att jag kommer fram dit jag ska. Hoppas bara att allt går som det ska och att det flyter på. Nu  åker vi snart till sthlm för att sova hos min mormor och morfar. kl 11 imorrn går planet och jag är framme 8 timmar senare :) Jag och Lydia ska försöka uppdatera bloggen så mycket som vi orkar så att ni här hemma får följa oss på resan!     Siri och jag på singapores flygplats. Näst sista stoppet på våran långa resa.