heldag med bästaste tjejerna!

Hejsan hoppsan sverige! :) vaknade runt halv 9 för att alla i huset skrek på varandra. Sjukt jobbigt, så började dom skrika på mig,'ALEXANDRA KOM NER!!!'så jag stiger upp och går helt flumt ner för trappan eftersom jag knappt fått någon sömn alls -.-då började mamma babbla om att jag ska städa heeeeeela huset. och blablabla -.-så började mamma bråka med karolina, så jag slängde ut alla ur huset och skrek hejdå och bah dom inte att slå ihjäl varandra :)Så började städa som faaaaaaan, haha, okej, damsög hallen och vardagsrummet och vek lite tvätt, sen så kommer nellie :)♥ seriöst, har saknat ungen fett mycket ;ooändå så träffdes vi igår, och umgicks i onsdags.Man borde fatta att man inte kan dra isär mig och nellie :)♥ thihi.Jag och nellie drog ner och mötte lajla vid ett tiden, så drog vi hem till mig och mötte olivia :)♥vi dampade lite innan issa kom och lämnade min mössa :) snackade lite med henne, har saknat henne obeskrivligt mycket!när issa drog hem så spelade jag olivia och nellie hög musik (yylajla låg typ och soooooov, men kan förstå henne,  festat dagen innan och typ bara sovit i tre timmar. hahah.Vi snackade lite och sånt, sen så fick vi för oss att äta, så vi drog ner och åt, medans lajla fortsatt att sova, hahha.Så vi satt och åt, och snackade lite. Sen dampade vi sönder lite, jag olivia och nellie drog ut och skulle filma något skit, och lajla sover ju fortfarande x))filmen kommer jag lägga ut när oliva fixat den och lagt ut den på youtube! :Dsen skulle nellie typ hem :((jävla unge, skulle sitta barnvakt -.- men det gjorde hon aldrig ändå -.-så olivia provade mina kläder, och ja, ni kan ju lista ut vad lajla gjorde. Jag satt i alla fall vid datan :))kommer fan inte ihåg vad vi gjorde mer, men kommer ihåg att vi drog hem till olivia och typ inte gjorde ett skit, haha.Sen skulla lajla hem :(( så följde henne en liten bit :)♥sen drog jag hem till olivia, och där stannade jag tills 7, sen kom pappa och emilija oh hämtade mig, så gick vi hem :)sen har det inte hänt så mycket, ska ta och ringa nellie snart, hade ju lovat henne de (aasom sagt så hörs vi snart! :)pusshej!/ Alexandra