Fleur de Santé

  Det här är ett sponsrat inlägg från Fleur de santé.    Fleur de santé är en skönhets affär på nötet som säljer parfymer, smink, hudvård, hårvård, present set och mycket mera. Dom har ett stort utval av fina nödvändiga saker. Just nu har dom rea på sina varor också. Dom har 20% på parfymer, 15% på hudvård och 20% på smink. Så jag tycker ni ska passa på nu.    Den HÄR duch krämen skulle jag vilja prova iallfall. Jag har väldigt torr hud och jag har väldigt svårt för att använda body lotion då det är många jag är allergisk mot så det är svårt att hitta en jag kan använda.    HÄR har ni några ideer om vad ni kan ge era nära och kära i presenter om ni inte vet alls vad ni ska ge dom. För vad är inte roligare än att få massa skönhets produkter.    Ni kommer till hemsidan HÄR! Det är nog bäst att passa på så länge dom har rea för det vet man ju inte hur länge till dom har det. Så jag rekommenderar er att handla där.    Kramis