Time to go home

Igår: Vi drog till sollentuna köpcenter och kikade runt. Jag köpte ett par tränings Leggings, smink, berlock till mitt pandora och en pyjamas. Välbehövliga men tråkiga saker kanske. Har inte varit så sugen på att köpa kläder, jag har så mycket kläder så har tänkt att jag måste börja använda dom först till jag tröttnat sen rena ut till mamma och då får jag köpa mer. Om man inte hittar värsta bra kläderna vill säga. Vi åt på subway lunch och det var grisigt gott. Sedan for vi och mötte upp Linneas kille Peter och bror, gjorde tacos och såg på filmen Hours. Idag: ligger i soffan och latat. Vart i duschen, sminkat mig och nu väntar jag på att Linnea ska sluta jobbet. Idag drar jag hem till min kärlek och min älskade familj. Jag hoppade dock på mer jobb när jag kommer hem. Less på att vara "arbetslös".. puss och Go