When you feel like quitting: think about why you started.

  Det blev en kort liten morgonpromenad med Pappa och Zelda efter allt för lite sömn. Jag har problem att sova efter jag jobbat, mår bara allmänt illa hela dagen. Fytusan vad det är halkigt ute, man får spänna hela kroppen för att inte halka och man halkar tillbaka ett halvt steg i varje steg man tar. Bra träning blir det iallafall. Jag har haft en helt underbart mysig morgon hemma hos mina föräldrar. Vi har ätit go lunch - lingongrova med kyckling och kokt ägg, super gott!    Vågen stod på 58.2 kg, dvs att jag inte är långt ifrån 57kg nu är det bara att kämpa. Mitt mål är att nå 55-56kg, vilket jag hoppas inte är allt för omöjligt! Bra kost och motion hädanefter - JAG ÄR RIKTIGT TAGGAD!!   Nu ska jag mysa med min andra halva, har saknat honom så mycket så jag nästan sprickeer... Ikväll väntas gym och idag ska jag även bjuda hjärtat på egen gjord risgrynsgröt. <3