2011

Nu är det 2011 så att alla vet! Jag hoppas att ingen har missat det för det vore synd... Så julen var alltså FÖRRA året och 31 december var också FÖRRA året, vad ni än tror  Jag har aldrig haft nått nyårlöfte eller några mål på mig själv så jag tänkte ha några i år   Blogga mer Ta kort och ladda upp dom på bloggen Lära mig att inte börja plugga för ett prov kvällen innan... Träna mer än 1 gång i veckan Lära mig att även fast jag har bra matförbränning kan jag bli fet i slutändan om jag inte skärper mig nu Försöka lära dom i turkiet att jag INTE är över 18 år och får alltså inte dricka alkohol Har ni några mål eller nyårslöften i år? Vill gärna höra dom i så fall  En underbar låt som ni kan lyssna på medans ni kollar på bilderna, annars rekomenderar jag att kolla på musikvideon för den är så fiin!   Här kommer några bilder och lite musik som kanske underhåller er     Bara jag som börjar småtröttna lite på vintern?? Jag vill ha sommar  nu när man kan bada, sola, cykla, vara ute utan att frysa, få fin solblekt hår, bli brun, ta snyggare bilder osv, Kom med sommaren nån gång!!!   /Cornelia (som vanligt)