2012

ja jag har redan gjort en resumé av 2012 i bilder, som blev väldigt mycket rörigare än jag tänkt men va trött;), men här kommer en med några frågor. har inte så mycket att skriva om så jaa;) frågorna har jag tagit från Cato   1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: många nya saker har jag gjort! 2. Höll du några av dina nyårslöften? aa, att testa nya saker 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nee 4. Dog någon som stod dig nära?: nee 5. Vilka länder besökte du?: åkte till Frankrike så jag åkte även igenom Danmark, Tyskland och Nederländerna 6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? bestämde precis med Amanda att vi ska förfölja Norlie & KKV nästa sommar så mer av dom och mer konserter över huvudtaget! 7. Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?: Avicii konsert i Malmö 16/5, Oscar och jag blev ett par 14/6, Keep it loud då jag såg Chris Mhina och Alina Devecerski och Norlie & KKV 18/8, började Gymnasiet 20/8 och sen rulla livet bara på;) 8. Vad var din största framgång 2012?: jag vet inte riktigt, kanske att jag vågat testa så många saker 9. Största misstaget?: en grej 10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: mm 11. Bästa köpet?: högtalare! 12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder förmodligen eller kanske mat... 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: såklart! 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?: gå mot rött 16. Vad önskar du att du gjort mer?: mycket som jag borde göra mer men orkar inte tänka på det nu;) 17. Vad önskar du att du gjort mindre?: slöat... 18. Hur tillbringade du julen?: med familjen och släkten 19. Blev du kär i år?: hehe nejdå;) eller hur var det? jo jag blev och är hur kär som helst! 20. Favoritprogram på TV?: har knappt hunnit följa tv program men grey´s anatomi kommer alltid va en favorit 21. Bästa boken du läste i år?: var är alaska - John Green 22. Största musikaliska upptäckten?: Oscar Edeson;) 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: en dator 25. Något du önskade dig men inte fick?: en Canon 600D 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?: skolan tror jag, minns inte 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: mer tid att spendera med alla jag älskar! 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?: blå 29. Vad fick dig att må bra?: mina kära vänner och Oscar 30. Vem saknade du?: gamla vänner... 31. De bästa nya människorna du träffade?: alla underbara människor i min nya klass!