FJÄRDENOVEMBERTVÅTUSENTRETTON

Var tvungen att ta en liten paus i pluggandet och skriva av mig lite. Jag är så otroligt glad över att det bara är några dagar kvar tills vi ska lämna detta för lite semester. Välbehövligt som tusan men det betyder ju också att jag måste sätta lite fart med allt som ska göras och lämnas in. Just nu försöker jag mig på en psykologiinlämning som ska vara inne på fredag är det tänkt och som jag helst inte vill sitta med en minut till än just fredag, helst torsdag haha. Men det suger ganska mycket att jag är så lost i de olika perspektiven att jag knappt vet vart jag ska börja med uppgiften, och att vi också har en lärare som var sjuk sista lektionen innan den ska in och att hon inte svarar. Så vi får se vart detta slutar helt enkelt. Försöker sätta mig in i det kognitiva perspektivet så är det någon som kan detta så släng iväg en kommentar för guds skull. Annars kämpar jag ju med historian, men har en väldigt förstående lärare där som vet att jag satsar högt och hjälper mig så mycket som möjligt. Och efter det är det bara svenska och två inlämningar som snart ska vara klara i natur. Underbart är det nu, visst låter det härligt haha? Nej men jag ska väl försöka fortsätta för att få något gjort idag. Ni får ha de så bra!