I`M HOME

  Jag har såna dippar ibland när allt bara känns väldigt jobbigt... Men det löser sig alltid och fina vänner och människor runt mig får mig att må bättre och på bättre humör. Men så är det ju såklart inte alltid utan det är ofta så att dessa underbara får mig att må väldigt bra och gör så att jag slipper tänka på allt annat. För vem är väl perfekt. Man får lov att må dåligt och det är okej att får allt ur sig ibland. Bara man har någon där.    Jag är precis hemkommen från Berlin, igår faktiskt. Har varit en speciell men mysig resa och jag har lite kläder i garderoben nu som bara väntar på att få användas. Dessutom så är det fredag imorgon och en helg väntar, med jobb lördag och söndag iförsig. Och sedan ska jag och Bella gå på Catching Fire (!!!) på tisdag, vi har biljetter till nattvisningen och dessutom så har vi studiedag dagen. Hur mycket bättre kan det bli!   Sitter för övrigt och kollar på nike air max som jag mer än gärna vill klicka hem, ska bara bestämma färg, finns ju en himla massa. Nej nu får ni ha en härlig kväll och en nice fredag, puss.