Tack

Som tur var att jag var med Emma & att hon ska sova hos mig nu för hon ba:juste jag ska blogg nu, jag ba: ååh bra att du påminnde mig om att jag ska blogga så nu sitter jag här och bloggar :) Rolig dag har det bart iaf för först skulle jag egenteligen åka upp till Emma & vara där en stund sen skulle vi till Storvik men det blev inte så , Emma fick komma till mig ist! Aja hon åkte iaf buss till mig och vi skulle prata under tiden hon satt på bussen sen så skulle jag gå till busshållsplatsen för att Emma visste inte riktigt vart hon skulle hoppa av jag ba aha okej men jag gåt så att jag står där när bussen kommer:D sen så ringde Emma. jag ba: vart är du nu då? Emma : Ehm jag har åkt förbi ett stort hus & jag ser hästar.  jag: vah OMG! plinga nu för jag trodde att hon hade åkt förbi Torsloge och det är ganska nära där jag bor :p sen så när hon hade plingat så sa Emma att bussen stannade .  jag:´Vah?! du är inte här ju? Emma: Jag är vid ngn bil affär Jag: aha (a) då var du inte här då? :p Aja sen så kom hon med bussen så åkte vi på sparken hem :p Sen har vi inte gjort så mkt mer, men imon händer det grejer ;)