Den nya hiphop genrationen!

Hej i fredagsmetro tidning  på sidan nöje skrev dom om hiphiop! Bland annat va ´ADAM TENSTA` och `PATO POOH` med som har gjort en låt tillsammans som kanske du har hört o har blivit ganska känd o heter `FOLLOW ME`som jag la in på bloggen  den 2010-08-24 (annars är det bara att söka i youtube) det finns oxå andra känd kändisar  bland annat stor,carlito, mohammed ali,ison,   Men vad metro skrev va att `här är nya genrationens hiphopare som medverkar i den nya skivan EVOLUTION   Ametist va oxå med o pratade lite om det här o hon sa OM ARTISTERNAS LÅTAR:   -Vi bad dom om musik som representerar  deras sound just nu. Många ville passa på att göra något annat men vi ville att skivan ska visa spridningen här och nu. vad gäller  låtarna som kom med sedan var det bara kvaliteten som räknades. sa hon   Och adam tensta o pato pooh sa!:   PATO POOH om ´X&O feat Blowsight: -När jag blev tillfrågad var det svårt att välja en låt för jag kan röra mig fritt inom genren: jag ville göra något som låten ÁHBOW´!´som jag först blev uppmärksammad med. x&o påminner om den men tar det till en ny nivå. jag ville inte ha något djupt budskap med låten utan få folk att gunga guvuden:!     ADAM TENSTA om st johans Dance `the plot -st johans dance är en sjukdom som jag har smittades av för ungefär 1 år sedan med mina kolleger `eboi´.´dida´och ´howars who´. det är en gammal sjukdom som fick folk att dansa till de kollapsade eller tills de dog. Den här sjukdomen har av någon anledning börjat spridas ifen. nu vill vi bara sprida sjukdomen vidare.   det va de dom sa i metro för dig som inte läste det! ha det bra så länge puss puss !