För alla gånger...

... som jag har supit mig full. sedan 14 års ålder. alla gånger jag hamnat i bråk som gett konsekvenser, alla gånger jag skrikit på människor, alla gånger jag låtit mig själv bli utnyttjat för jag varit dum i huvet, alla gånger jag har gått med på att göra saker som jag egentligen inte ville för att jag ville ha bekräftelse, alla gånger jag åkt bil med äldre killar jag inte kännt, alla gånger jag har smygrökt, alla gånger jag har varit depsperat efter kärlek, alla gånger jag velat fly härifrån, alla gånger jag fått ta skit utan att säga ett piss om det, alla gånger jag har träffat idioter, alla gånger jag har varit nära ätstörningar för att jag har sådana sjuka komplex, alla gånger jag gråtit, alla gånger jag hållt saker inom mig.   vissa hittar bara rätt direkt. vissa har det bra för de är nöjda. vissa har det bra för de slipper min ilska och sorg. vissa har det bra för dom dras inte till problem..