låtar ger minnen

kollade genom min spotify lista med titeln "favoriter" och herregud vilka minnen jag har från vissa låtar.   3-britney spears - ett bar dagar innan julafton 2009. åkte till louice och hade en galen helg träffade sanjin som jag då gillade men som nu är en nolla!   alejandro - lady gaga - kristianstaddagarna i somras med lou. haha!!   around the world - a touch of class - jag och johanna när vi gick i typ... 5;an? hahah galna tider.   bailando - paradisio - när jag gick på låg/mellanstadiet och gick på discon haha så sött...   barbie girl - denna låten har jag fått dedicated mej många gånger HAHA   birthday sex - jermih - bilen med amir..   break your heart - taio cruz - aaado.   mohombi - bumpy ride - påminner mig som attans om festandet i början av hösten med nea.   california girls - i somras på stranden <3   carry out - jt och timbaland - stockholm över nyår    crazy loop (mm -ma - ma) - prag i vårascry - kelly clarksson - alla tårar spillda över ado.   dangerous - kardinal official - italien 2008burn up in ur atmosphere - john mayer - österrike 2010down - jay sean - WAH min västa fest ever. aspackad + min mobil vart stulen. challanfesten november 2009dynamite - festandet i början på hösten med mina tjejer!fireflies - owl city - kvällen alla hjärtansdag med alex .halleluhja - ja vad säger man. den påminner mig om typ allt jag vart igenom. finns ingen låt som jag lyssnat på så många ggr. spec när jag varit ledsen. (v)hear u me - Jimmy eat world - finaste låten. denna har jag gråtit till. både för glädje och sorg. påminner mig om sommaren 2008. I'm so paid - akon ft weezy - HAHA. ååhh... nian när vi skulle till c breezys konsert i sthlm.if you're not the one - daniel bedinfield - julen 2009. hade träffat ado och deppade iHJÄL haha..leave right now - will young - dagen efter nyår. bakis och deppig.miami 2 ibiza - NYÅR I STHLM!   miss fatty - million stylez - när jag var 14 och var bäst på att leka med elden.   never easy - en låt jag aldrig glömmer. påminner mig till tusen om alex. en person som jag förstår till 100 % ibland och ibland inte alls!!   christina aguilera - not myself tonight - HAHA vaaaaalborg 2010!!!   nothing compares to u - mars 2010. deppade över ado.   now you see it - pitbull - alla party detta året med min bästa partyvän ever MAJA ekbladh !;)   one - swedish house mafia - jaa vad säger man :) höstens party låt!   pick med up - emilia de poret - CAAADIZ 2010! (v)   poker face - lady gaga - oh hoooly hahah allt festande 2008.   quiet in my town - civil twilight - höstens depplåt.   real love - massari - hösten / vintern 2009 då jag var kär i en 7 år älder svart kille...ride it - jay sean - påmminner mig om de tre senaste somrarna. oh holy. på gott och ont (v)   river flows in u - yiruma - när jag var äckeldepp januari - februari 2009   sophie - eleonor mcevoy - i somras när jag hade HUGE kroppskomplex.   standing soldier - caaadiz. ooj vilka minnen   starkare - sara löfgren - när jag var pissed off som faaan på lou och ado.   stereo love - prag i våras.   stolen - jay sean - när jag träffade sanjin förra vintern.   take a bow - slutet på sommaren 2008.   take it off - kesha - prag i våras   te amo - rihanna - sommaren 2010 här hemma.   tears don't fall - bullet for my valentine - den låt jag har lyssnat på när jag varit som mest förbannad!!   teenage crime - adrian lux -påminner om party i ählm.   teenage dream - katy perry - vintern 2010/2011 :)   the lost get found - britt nicole - när jag och josse älskade filmen ice castles!   the prayer - celine dion, andrea boccelli - när jag och josse uppträdde med bl.a denna låten på margerethetorp juldagen 2009.   this is my life - mars detta året när jag och louice träffade adnan och david för sista gången... eh trodde vi. så blev det ju dock inte. men det var sista gången på MYCKET länge.   tik tok - nyår 2009.   turn the light off - kato - vårens dampfester wahh   wait - chris brown - låten jag har dampat till när jag varit pissed off.   we no speak americano - min hatlåt men påminner mig ändå om sommaren och våran fest!   you and i  - medina - sommaren 2010.