tappat respekten

för allt vad utlänningar är. och nu menar jag inte engelskmän och franmän som kommer hit för att BIDRA med något till vårt samhälle utan araber, albaner, serber och bosnier som FÖRSTÖR och inte bidrar med något gott. och jag vet mycket väl att man ej ska dra alla över en kam men jag har väldigt väldigt stor erfarenhet av detta. har träffat väldigt många blattekillar. och jag kan säga så mycket som att kanske 2 av 100 vart snälla. jag har blivit så fruktansvärt dåligt behandlad av dem att jag är så less på det. många hävdar att "svenska killar är lika jävliga" svar : JA det finns svenska killar som är lika jävliga men inte LIKA MÅNGA. det är sjukt. blattekillar har noll respekt för svenska tjejer. nu menar jag självklart inte alla men överlag. de vill ha all respekt men ger ingen tillbaks. uttrycker man minsta lilla åsikt som de inte håller med om så är man "kaxig". jag är en ödmjuk , snäll person för det mesta ändå har jag fått höra att jag är kaxig av blattekillar hur många gånger som helst.   blir så jävla förbannad på religionen "islam". tycker så jävlas synd om tjejerna. hedersmord, slöja och att städnigt "underkasta" sig mannen. sjukaste. fyfan.