ibland gör man rätt, ibland gör man fel.

Hej! Gud vilken mesig start. Jag börjar om.Hej mina kära läsers! Hoppas allt är bra och att skolan går bra. Själv går skolan som på räls. Jag hänger med i allt, än så länge. Lol. Nä men det är faktisk ganska lugnt med allt. Nu på eftermiddagen skulle jag ha varit på simskolemöte men det blev inställt. Så här ligger jag och luftar puppan. Skojades bara med er. Jag ogillar starkt när folk, tjejer, säger: Jag bha skojar hehe. JA DET HOPPAS JAG ATT DU GÖR!! Det är ganska uppenbart att det där var ett skämt. De säger det lite osäkert också för att få till "nu försökte jag vara lite rolig här ". Saker jag också kan irritera mig på är när människor tror att vi är vänner också är vi inte det. Samt folk om pratar tyst och mumlar på. Det känns som om jag säger va hela tiden. Själv föredrar jag att artikulera vokalera. På svenska : jag gillar att prata tydligt! Varför har man hår under armarna? Det finns ju inte bra med det. Det är ivägen och jobbigt. Ni vet känsla då man har tagit av sig till linne och ska räcka upp handen i klassrummet så inser man att man har en skog under armarna. Eller i det så kallade armhålorna. Folk som inte brukar läsa min blogg undrar säkert vad det är för fel på mig. Det är inget fel vad jag kan komma på utan detta är jag. En tonåring som vågar prata om livet på en blogg. Inte en tonåring som skriver hur man önskar att det är eller en som försöker sticka ut utan här är jag. Se mig, hör mig, rör mig. Alltså jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag har dålig inspiration. Jag tror jag slutar för idag också hörs vi.