ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det.

Hej allihopa!!    Idag är det tisdag vilket innebär, ingeting för min del. Jo men skolan rullar på. Jag är ganska less på skolan men om inte skolan fanns skulle jag aldrig ha träffat mina underbara vänner liksom. Jag kanske ska ta och berätta lite om mina vänner på skolan.  Låt mig se, vem ska jag börja med?!?! kanske den personen jag har känt längst, mamma!!! Låt mig presentera Elin Söderlund!!  Ja, Elin, vad mer behöver jag säga? Elin är en vän som jag har känt sedan jag var sex år. ( vi var så plutti nuttiga ;) ). Jag tror att det är Elin som har fört in det speciella i mig om jag säger så, alltså sjukheten. De tre bästa sakerna med Elin är att hon är öppen, glad och mongo. Min andra vän är Nellie Pierre ( ALLTID problem med stavningen )!!   Som sagt, Nellie. Nellie är den mest osirius personen jag vet ibland. Hon är slamsig och KAOS! Jag tror att det är därför jag tycker om henne. Hon är alltid sig själv och skrattar ALLTID åt sina egna skämt... Hon är en vän som behövs för att se hur bra ordning jag har på saker och ting. dessutom gör hon mig glad ibland!!   En annan vän som jag inte umgås så mycket med längre utanför skolan är ju såklart Frida Tolf!!    Frida är en såndär, bra att ha vän! Hon är snäll och gör inte så mycket ljud av sig men är en superbra vän. Vi umgås inte så mycket utanför skolan som sagt men jag vet att jag alltid kan luta mig på henne om det är något liksom. Vi spelade först i samma fotbolls lag ( det gör vi fortfarande ) men sen började jag i hennes klass och det är jag väldigt glad över. Hon är helt klart en klippa i stormen!!:D   Låt mig se... vad har jag mer för vänner... Olivia Isaksson kanske!!    Ja, vad ska jag säga?! MONGO!! närå, ganska seriös ibland men ibland är hon inte det kan jag berätta.  Det bästa med Olivia är att hon är rolig och har stora bröst. Jag menar det verkligen. okej jag ska inte ta i men det är nästan sant. Eller fast dom är ju stor men det är inte Dolly Parton. Jo men hon har mer fördelar än brösten faktiskt, tro det eller ej. Olivia är rolig och kan få mig att skratta men ofta kan man prata väldigt djupa saker med henne som jag inte ska nämna hör eftersom jag inte kommer på någon sådär på rak  arm.     Men nu ska jag berätta om en tjej som jag har känt ganska länge men inte har hittat så djupt förens nu liksom, Amanda Mattsson!!     Amanda Mattsson. Alltså hon ser inte ut sådär nu men hon är lite tråkig så hon vill inte vara med på kort så man får ta nå gammalt kort om man ska visa upp henne. Hon är nog inte kortaste vän men en väldigt go vän. Hon älskar att åka skidor ( det är bara OK när det går bra ) och spela fotboll är hennes grej, iallafall ska bli. Hon är en vän jag kan prata med om det är något jag undrar över ( jag pratar med alla om allt men jag vet inte vad jag ska skriva liksom ). Jag och Amanda har en bra vänskap som inte går att beskriva utan den bara finns där och kommer alltid vara där.     Sen har vi min andra halva, Evelina Block.    Detta var ett svårt bildval. Jag tror jag har över 500 bilder på henne men skit samma. Jo men Evelina lärde jag först känna genom fotboll när vi var juniors och sen började ju jag på älskade Heliås. Vi började i samma handledargrupp och enhörningarna förde oss samman. Enhörningarna kan dom vettu!! Jo men åter till Evelina och inte till enhörningarna. Evelina är en vän som man kan prata om allt. Från att man har hår i röven till svenska lektionen liksom. Vi är öppen för varandra och jag gillar att vara i hennes sällskap för jag känner mig cool och hon får mig att skratta. Alla säger att jag är så mongo och att ingen tycker om mig men vänta bara ni tills ni träffar den Evelina som kommer krypande när hon är lite trött eller bara pepp. Hon blir nästan mer mongo än mig men bara nästan. Hon är oerhört bra vän, som alla mina andra vänner, och tar mig för den jag är. För henne spelar det ingen roll om jag gör bort mig eller om jag har lite mullig kropp ( det har sina fördelar att ha mullig kropp ska ni veta, jag förbereder mig om det skulle bli slut på mat i världen. jag har liksom inte att ta från). Hon är en vän som livet och jag hoppas att hon orkar ha kvar mig som vän tills döden skilljer oss åt.       Jo men nu har ni fått träffa mina skolvänner. Det är bra tjejer och jag är glada att jag få vara deras vänner. Jag skulle kunna skriva flera sidor om varje person men jag tror att det räcker så där. Jag anar att ni har slutat läsa för en lång,lång,lång tid sedan.       Men nu ska jag dra och kika på TV. Det är förmodligen bara skit där men det skiter jag i!! Lite dåligt med gubbar i detta inlägg så här får ni några av mig, bara för er!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D