och så vidare.

Hej mina vänner och icke vänner.    Hur är det med er? Med mig är det bra, tackar som frågor liksom. Idag på eftermiddagen har jag känt att jag har jättemycket energi. Det är ganska roligt om man har vänner som är roligt och skrattar åt mina skämt. Dock försvann all energi när jag insåg att jag måste skriva labbraporter om ström och sånt skit. Alltså det känns bra att man är lite smart och förstår. Men det är inte så härligt att man inte kommer kunna göra något annat än att sitta och skriva. Sen måste jag läsa också. Boken är faktiskt bra så det känns helt okej. Dock kan det bli  så att jag somnar och tappar bort mig, panik! Inte rikigt men nästa. Okej inte ens i närheten.      Annars har jag ju en ganska fin vän som ni vet! Detta var i fredags på väg till Umeå. Gudis vad roligt vi hade. Vi måste helt klart göra om det. Jag kan också medela att Dalen vann på straffar. Det var roligt att kolla på lite innebandy. Lite ELIT liksom.   Men nu ska jag börjar skriva på NO'n och vara lite duktig. Det är ju inte så farligt faktiskt. Jag inbildar mig bara massa skit. Nästa i alla fall.        Hörs sen nån gång!!!!!