TURKIET/SIDE/PARADISE

andra dagen! söta mamma det var full fart med saker vid poolen hela tiden! så gott med vattenmelon kaffe paus världens finaste mamma massa kärlek! det roliga var att dom fick vara två personer för att få ut en tova jag hade. gay night! 6 rätters middag, det där var bara en början! mamma med sina glassar! flygplatsen hem jag matade katterna varje dag, dom va så smala och söta! Har haft en underbar semester med min älskade mamma, 17 juli drog vi till turkiet/side i 1 vecka. När vi kom ner så var det 52 grader varmt, så vi trodde vi skulle smälta denna vecka, men det gick bra. Hade så himla kul och det var så himla skönt att få komma iväg. jag har värdens bästa mamma som gav mig denna resa, allt bara för att jag ska komma på benen igen, det var ett sån lyxigt hotell! Det var underbart, så om ni vill åka till ett stor hotell med al in clusive så ska ni ta det hotellet vi tog, privat strand, flera olika restuaranger i hotellet som du åt gratis på med olika teman, shopping affärer i hotellet och shopping centrum inte alls nå långt bort. Det tog oss 2 minuter att gå ner dit! Ah det var helt underbart, all kärlek till min underbara mamma som gav mig denna present! ♥