JAG FÖRSTÅR INGENTING

Hej hopp! Vilken vecka det har varit. I måndags var man ju ledig. Var med Robert, käkade grillat.   I tisdags fick jag halva min tandställning. Red Kavaljer på hoppningen och ramlade av 2 gånger pga inte ville hoppa en vattenmatta (han har gjort det förut).   Igår fyllde Robert år, eftersom vi hade sovmorgon smög jag dit på morgonen och gav hans presenter. HAn blev glad hoppas jag:) Efter skolan så var det lite kalas där. Var trevligt:) Sedan var det direkt till ridningen, red MAdicken.   Har skriivit upp mig på hopptävlingen den 15 maj. SOM ÄR UTOMHUS!! :D Blev Madicken i 80 och 90 :) 80 cm var omhoppning, har adlrig tävlat det förr så kan bli spännande. i 90 cm är det clear round (felfri ritt = rosett) KOMMER BLI SÅ ROLIGT! Längtar nu! Sen blir det inga mer hopptävlingar förrän i höst:(   Går lite bättre på hästfronten. Ska åka och provrida en 5 åring på söndag. HAn kan skritt, trav och gallop. Fått ett svar på min annons. Ett halvblodssto som gått debutant. 12 år. Dock i norrköping. Men ska ev åka och provrida. HOPPAS!   Nu sitter jag och väntar på min lektion... HAr för övrigt fått resten av tandställningen idag. På överkäken! Teorilektioner på körskolan med MAtilda väntar ikväll.   Ciao!   / Rebecka - superman!