hej!

♥hejsan! Både i går och idag har jag och malina bara suttit inne o glott på the O.C. Jag kollade inte på de på tv när de gick men nu kollade ja o malina på säsong 1 och jag är faaaast! JA ÄLSKAR O.C!!!!!!!!!! menmen i morron måste vi iaf ut efter bara suttit inne i två dar så känner ja att vi måste ut sisssssta dan på lovet, kanske träffa diza o marina eller sola eller nånting. bara ja slipper sitta inne hela dan! Jag har typ panik de e typ sissta dan på lovet plus att de e nationälla prov när vi komer tbx te skolan plus att man måste söka gymnasium snart och jag har ingen aning om varken skola eller va ja vill bli...   och ifall jag inte har sakt de så har jag färgat håret brunt igen.. de är väll.. brunt ;) men ja klippte mig oxå och jag hade typ inte klippt mig på skit länge så ja har ganska kort hår nu :(  menmen de växer ju ut.. nu ska ja duscha och typ kolla facebook lite..   ocf förlåt att jag är så jävla dålig på att uppdatera men ja ska kunna blogga från mobilen men de e typ omöljlig att trycka på logga in!!! :@   hare gått!! puss   vad tycks mig i lugg? fast nää.. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥