hejhopp!

hej på er! idag har jag gjort av med massor money.. inte bra:/ först åkte jag och malina te heron och gick på bio. diza kom oxå efter ett tags övertalning och senva de nån timme innan filmen börja så vi eller jag:P gick och klippte mig så länge.. inte roligt att bli av me sitt långa hår för ja hade inte klippt mig på ett tag så de va rätt slitet.. som tur va hade jag en toppenbra frisör som inte klippte av allt mitt hår.. menmen de e skönt att ha de gjort så blir de inte så mkt näst gång.. nog pratat om mitt hår  hahah eller vad tycker ni?   i alla fall så kollade vi "´I rymden finns det inga kännslor" ja vet vi är lite sega menmen. sen åkte vi hem och åt efter de så åkte vi tbx te heron och såg en till film "the town". Båda dom va faktist skit bra men the town är nog bättre..   så de va faktist inte såå jätte mkt pengar aja, kram på er