Söndags kväll

    Hur mår ni ? : ) Själv mår jag bra men jag pallar inte gå till skolan.. Börjar 10 imorgon o har eng sen har jag rast t kl 13:20 sen har jag matte prov och en till lektion. Inget speciellt.   Matte prov är jätte lätt för mig för att jag är    hahah nej jag skojjar bara ! Men det kan kännas så ibland för att jag kan allt vi går igenom och jag får alltid MVG på matte prov och så. Ibland skulle jag vilja vara som alla andra.. Fråga, förstå inte och inte sticka ut. Men jag får väl stå ut med det tills jag går ut fr nian !     Jennies fest var en av de bästa jag har varit på. Det var massor med personer där men de som jag kommer ihåg är : Jennie(klart), Joanna, Jag, Denise, Diana, Valentine, Johan, Baymor, Islam, Manik, Amina, Jennies kusin (dock så kommer jag inte ihåg hennes namn) , Melanie, Jennies föräldrar och släkt :)   Vi dansade till både spansk musik och engelsk och det var super roligt där! Vi åt tårta och tacos och drack massor av cola o fanta :D Vid halv 1 var jag hemma och då satt jag lite till med min farbror kan man säga och snackade sen gick jag o messade till kl 2 sen somna jag :)     Jennie jag älskar dig o det vet du ! :) ;* <3