SOVMORGON

    God morgon! Ledig idag så blev sovmorgon till halv 6 ;) Nej men mamma och Anton kommer snart så ska möta dom nere vid bussplatsen. Tänkte städa i ordning lite och sånt här först så det ser någurlunda fräscht ut när dom kommer.  Ja det var ju kul att jag pratade om det fina vädret igår. Fram till lunch var det helt sinnesjukt skönt, sen blev det molnigt och sen började det blåsa och regna igen. Lagom i tid till att jag skulle upp i tornet på riggen och klättra..  När vi kom hem sen så åkte jag direkt in till Con Fresco för att boka bord till min födelsedag. Blev som vanligt kvar där och fick massa mat och vin och kaffe. Det var rätt gött kan jag säga! Men jag hade fortfarande riggenkläderna på mig och var trött som ett as, så efter en stund åkte jag hem och sov. Kul att håret är lika svettigt igen nu, fan som smör och sågspån i hårbotten typ.. Men nu ska jag vara ledig några dagar, så då blir det llite trevligare här på bloggen!