måndag i paris

vi njöt av att fortfarande spatsera runt på paris underbara gator. alltså åh vill bo i vartenda hus där.   käkade frulle på le pain quotidien, bästa bästa stället (dock hade de inte äggröra som i london, minus på det)   så detta blev min frukost. godaste jag ätit (till frukost i alla fall). men gissa om min mage trilskades sen? efterrätt till frukost, hmm.   sen vandrade vi runt på en svettig och mest sjuk skräpig marknad. men fyndade docs för 70 kr och min analoga systemkamera för 300 så jag var minsann rätt nöjd när vi begav oss därifrån ändå. sen åkte vi hem och snipp snapp snut så var paris för denna gången slut. (jag kommer tillbaka, om och om igen)   kom på att jag helt glömt bort att visa måndagen i paris. inte den mest fotoaktiva dagen men ändå liksom! hörs snart igen,   love/e