Fuck yes

Waddup all my homegirls and guys, trying to be a little gangsta. Men de funkar inte. Tja, så mycket bättre. Praktik kombinerat med jobb idag så en låång dag men har fått mycket gjort  Lagade mat själv också ikväll, typ 10:e gången nu sen jag lagade för första gången själv för typ 2 månader sen. I´m proud. Hemkunskapen i 9:an räknas liksom inte.  Får se om jag orkar göra något skolarbete idag eller jag ska unna mig själv en hel dag ledigt. Nja..får se om de verkligen händer.  Så otroligt taggad på allt roligt som kommer hända den närmaste 1 och en halv veckan.  Börjar på söndag med en trip ner till Tyskland och Bordershoppen (did someone say booze?), på tisdag är det valborg (woopwoop) onsdagen åker vi till Ullared och sedan på fredagen så åker hela klassen till Göteborg och spenderar natten! Fan vad jag bara njuter.  Nu ska jag njuta vidare i sängen, shit det lät dirty, but noot what you think guys.  Puss puss      Varför försvann solen?? Var ju så fint i helgen...