Ny halsduk osv..

Kom precis hem från kupolen där jag va med lilla Måns & träffade älskade Wisis en sväng. Kom hem med en halsduk för 99 :-som jag la in i något tidigare inlägg att jag ville ha och en massa godis! Haha, väldigt nyttigt gjort av mig.. Och ska snart äta kebabtallrik. Får bli nyttig någon annan dag istället.   Nu ska jag gå in till min sjuka syster med lite av mitt godis, så söt syster som jag är, haha. Skulle behöva plugga till ett matteprov jag har imorn, men det tar vi lite senare, har iallafall ett hel-pass imorn som jag kan plugga på. Great!  Och om ni ville veta så älskar jag min katt väldigtväldigtväldigt mycket som kommer in och ropar på mat. Hur söt som helst. Vill ju nästan äta upp honom.. Fast det ska jag inte.   Annars då? Idag är det 4 veckor med finaste killen som finns och på fredag är det en månad. Haha åh va fjuttigt de lät med en månad. Känns som mycket längre.   Haha , nu har jag delat med mig av min intressanta dag och mina intressanta tankar osv.. Saknar min dator förresten.. Pappa lämnar snart in den på lagning så får väl sno hans data tills min funkar, haha. Nä, vi hörs när jag har tid!    Ta hand om er mina små hjärtegull.