TURKIET YEYE

har ju inte delat med mig av turkiet-glädjen så here u go :      äklig frukost var det!      heeeeeeeeeeey sexilady!      farfar inspekterar barken på palmerna.      varma dagar, 38 grader i skuggan och klarblå himmer varje dag.        min syster blev fångad av en turk.     utsikten från resturangen på hotellet. jag klagade inte.      farmor söp     nakenvarning för desperata människor.      att farfar lyckas ha fingrarna ivägen på VARENDA kort han tar ..     DAMN, där började ja få bränna minsann     helt okej!      lycklig tjej påväg till frukost!      sista dagen hade jag nästan åstakommit mitt mål : ATT BLI NEGER!!     flyget hem, jag sov.  & kan ni föreställa er lyckan när jag kom hem och mamma hade gjort fläskkortlett (eget kött från Krokagård) potatismos och morötter från vårt eget land och lingonsylt från vår egen skog. LYCKA IS THE WORD!!!