Aldrig någonting normalt..

Skulle egentligen åkt till sjukhuset idag, fett läskigt jajjemän.. har fått typ gulnade ögonvitor och blodfläckar I ögonen. Otroligt läskigt och ganska obehagligt. Men när vi ringde sa dem bara att vi ska hålla koll och ringa om dt biir värre och att dem aldrig hade hört talas om något liknande.. Det var precis samma sak när jag fick så ont i mina fötter att jag inte kunde gå, det hade dem aldrig hört talas om heller. ASSÅ PÅ RIKTIGT?!   Det är nog antagligen något fel på mig, haha. Fast nu tänker säkert hälften av alla mina läsare " kom hon på det nu " , haha men nej, jag har vetat det länge, så var lugna ;) Imorgon återgår jag i alla fall till jobbet en stund, ska bli fett gött. Fick min lönespecifikation idag med, en grymt go överraskning må jag säga, underbart! Men resten är privat , hehe ;)   Nu ska jag snart käka lite gött och sen ska jag träffa min kära vän Linnea! puuusss   stabilt? jajjemän.   / Elinor